اگه طبیعی بودی میگفتی ابتدای دهانه واژنت دوتا بخیه از داخل بزنن
من زدم واقعا تاثیر داشت ولی هنوز که هنوزه درد میکنه و میسوزه گاهی هم خون میده چون تحت فشاره
البته دکترم گفت تا شش ماه دیگ خوب میشه هنوز که درد دارم 😕
طبیعی بودی؟؟
عمل زیبایی
ورزش کگل
کلا برای همه مفیده
چه زایمان کرده و نکرده
باردار و غیرباردار
پیر و جوون
پسر و دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.