۴ پاسخ

اگه طبیعی بودی میگفتی ابتدای دهانه واژنت دوتا بخیه از داخل بزنن
من زدم واقعا تاثیر داشت‌ ولی هنوز که هنوزه درد می‌کنه و میسوزه گاهی هم خون میده چون تحت فشاره
البته دکترم گفت تا شش ماه دیگ خوب میشه هنوز که درد دارم 😕

طبیعی بودی؟؟

عمل زیبایی

ورزش کگل
کلا برای همه مفیده
چه زایمان کرده و نکرده
باردار و غیرباردار
پیر و جوون
پسر و دختر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی