تا یه هفته عادیه
من خودم وقتی پسرم یبوست میشد یه ذره اندازه نخود کره میذاشتم تو دهنشون ولی خب بعضیا میگن ندین
عزیزم نگران نباش اگه گریه نمیکنه یا زور نمیزنه
من به پسرم قطره بی بی کر دادم بعدش خوب شد
پدى لاكت بده خوبه تنظيم ميكنه گوارشو
شیرخشک میخوره یا شیر مادر؟
شکمش چرب کن ماساژ بده
پشتش هم یکم چرب کن
اگه شیرمادربود اشکالی نداشت ولی چون شیرخشک میخوره باید کارکنه
بهش پدی لاکت بده
دکتر دخترم میگفت ترنجبین بده ۴ ماهش بود پی پی نکرده بود همینجوری شده بود
مال بچه کوچیک دو ماه فقط بی بی کر هیچی دیگه نده
پنج روز دسشویی نکرده خونت اباد نگفتی بچه میترکه بچه من دو روز بود سرو صدا دکترش رفت بالا ..قطره بی بی کر بگیر پنج قطره بهش بده شکمش کارمیکنه
بعضی بچه ها اینطورین دختر منم اینطوری بود شربت پی جی میدادم
من ب بچه هام پدی لاکت میدادم فوری پاشون رون میکرددد .
اگه شیر خشک هم میخوره تا یک هفته جا داره بعدش ببر دکتر
اگ شیر خودتو میخوره که طبیعیه
اگه نه نصف شیاف گلیسیرین براش بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.