۵ پاسخ

سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy

طبیعه منم همینجوری عزیزم

میوه بخور

عزیزم تقریبا تا اول ماه چهار همینه
ان شالله دو هفته دگ بهتر میشی

منم همینطور بودم عزیزم ، ادامس بجوید بهتر میشه

سوال های مرتبط