۴ پاسخ

پنیر املت رب آب لیمو پرتقال اینا اسید معده رو زیاد میکنن اصلا نخور

قرص فاموتیدین و قرص لانزو عالیه منم اسید معده م خیلی زیاده اینا رو میخورم خوب میشه قبل از نهار بخور قرص ها

خوشبختم منم همینم🖐🏻😩

منم فقط نون پنیر میخورم

سوال های مرتبط