۴ پاسخ

اونو منم خوردم اثر نداشت

منم معدم خیلی داغون بود کلا انگار اسید بالا می‌آوردم رفتم دکتر بهم شربت یا قرص داد توی شش هفته رفتم

رب سیب زمینی تخم مرغ ابپز اینا نحور دیگ

پودر کن بخور نمیتونی اونم؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری