اره عزیزم خوبه دوستم با ۱۳ روز تاخیر ۲۰۱ بود رفت سونو ۶ هفته و۳ روزش بود و الان هم ۱۳ هفتشه 🥹
سلام مامان جان خوبین گروه روبیکا داریم خواستین پیام بدین
گروه کرجیا
آیدی روبیکا پیام بده
@Abasi1380o
منم اولین بار بتام ۲۰۰بود رفتم سونو یک هفته بعدش قلب تشکیل نشده بود دوهفته بعدش رفتم شماهم با این عدد سعی کن ۲تا ۳هفته دیگه برید سونو قلب
چند وقت اقدام بودی؟
باید مجددا ازمایش بدی ببینی ۴۸ ساعت بعد ۲برابر میشه یا نه
تاخیرت کی بوده شاید لقاح دیر گرفته
نه این نهایتا برای سه چهار روز تاخیر
کی دادی 200 بود عزیزم؟؟ چند روز تاخیر؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.