دوستان عدد بتا ۲۰۰برای هفته۶ بارداری اوکی هست؟

۸ پاسخ

اره عزیزم خوبه دوستم با ۱۳ روز تاخیر ۲۰۱ بود رفت سونو ۶ هفته و۳ روزش بود و الان هم ۱۳ هفتشه 🥹

سلام مامان جان خوبین گروه روبیکا داریم خواستین پیام بدین
گروه کرجیا


آیدی روبیکا پیام بده
@Abasi1380o

منم اولین بار بتام ۲۰۰بود رفتم سونو یک هفته بعدش قلب تشکیل نشده بود دوهفته بعدش رفتم شماهم با این عدد سعی کن ۲تا ۳هفته دیگه برید سونو قلب

چند وقت اقدام بودی؟

باید مجددا ازمایش بدی ببینی ۴۸ ساعت بعد ۲برابر میشه یا نه

تاخیرت کی بوده شاید لقاح دیر گرفته

نه این نهایتا برای سه چهار روز تاخیر

کی دادی 200 بود عزیزم؟؟ چند روز تاخیر؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته هشتم بارداری
مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو👼🏻 مامان کوچولو👼🏻 هفته ششم بارداری
مامان 💛.... مامان 💛.... هفته سی‌ونهم بارداری