۹ پاسخ

خیلی راحته بخدا
دختر من از نوزادی توخواب جیش نمیکرد
شد 8ماهش یبار صبح بیدار شد بردم دستشویی دیدم جیش کرد ،دیگه بجای اینکه صبح زود مای بیبی کنم مثلا ساعت 11مای بیبی میکردم بعد از دوماه دیگه 11هم مثلا میبردم دستشویی ،دیدم خیلی خوب داره همکاری میکنه کلا دیگه مای بیبی نکردم ،بجز وقتایی که بیرونی میرفتم یا معمون میومد یامریض میشد.که اونم کلا 14ماهش بود قطع کردم
واقعا هم خودش همکاری کرد میرفت در دستشویی تا من ببرمش دستشویی
خیلی هم راضیم

من پسرم دوماه گرفتم ی دوهفته اول باید خیلی مراقبش باشی و این کلمه جیش براش اشنا کنی واموزشش بدی بعدش خودش راه میفته بچه ها چون اکثرن تا دوسالگی شیرمیخورن تایم جیشش کردناشونم توی روز بیشتر بخاطرهمینم اکثرن میگن بعددوسال ک بچه شیر قطع کرده باشه وترکش راحتترباشه

من پسرم شب ها اصلا جیش نمی‌کرد ۹ ماهش بود جیش میگفت دیگه ۱۱ ماهگی پی پی هم میگفت ولی دخترم تو خونه اصلا پوشک نمیکنم بعضی وقت که ببینم راحته میبرم جیش میکنه دیگه خودش میره جلو سرویس میگه جیش ولی میگم بریم میگه نه بجه با بچه فرق داره ببر سر پا بگیر بزار کم کم یاد بگیره

وحشتناکه 😭 😫

هر وقت خودش آماده بود
انشالله از 2/۵سالگی به بعد

پسرمو ۲ سال و ۷ ماهگی گرفتم

حداقل ۲/۵ سالگی باز هم بستگی به امادگی بچه داره

نه سخت نیست 2/5به بعد خودشون میگن زودتر نگیر

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ سالگی