خانما خستگی از بچه از چه سنی کمتر میشه

۲ پاسخ

من از شش ماهگی تحملم خیلی بهتر شد قبلش افسردگی داشتم

به نظرم کم کم بهتر میشن، مثلا الان از چند ماهگی و یک سالگی خیلی بهتر شدن

سوال های مرتبط

مامان دخترگلی مامان دخترگلی ۱۷ ماهگی