دکترا نظراشون فرق داره یکی میگه از یکسالگی اوکیه
یکی میگه از دوسالگی من دکتر دخترم گف از ۱سالگی اوکیه میتونی بدی
میگن یه چیزی داخل عسلهاهست که برای انسان بالغ مشکلی بوجود نمیاره ولی برای کودک زیر دوسال خیلی خطرناکه و روده هاش توانایی هضم اونوندارن
منم ندادم صبر میکنم 2 سال به بعد. اخه بین دکترا هم تفاوت نظر هس دکتر دخترم که فوق تخصص اطفاله گفت زیر دوسال ممنوعه. یه دکتر دیگم میشناسم چن باری بردم پیشش ایشونم فوق تخصص گفت یسال به بعد با تست حساسیت میشه داد. منم موندم دیگه
گفتم همون دوسلل بهتره
دکتر به پسر من که ۱ سالو ۳ ماه داره گفت تا ۲ سالگی عسل نباید بدی
از یک سالگی من طبیعی میدادم
از ۲ سالگی زود تر بدی دیر زبون باز میکنه
کلا از یکسالگی مجازه
من از یه سالگی دادم بهش...مشکلی هم پیش نیومد خداروشکر تاحالا
منم دو سه بار به دخترم دادم
یکسالگی
شنیدم از ۲ سال به بعد
عسل شرکتی از یکسالگی
طبیعی از ۲ سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.