#فرزندپروری
#شیرخشک
#پوشک
تورو خدا کمکم کنید

تصویر
۲۲ پاسخ

چرا واقعن نمیبری دکتر؟؟؟؟ نمیترسی اینجا ی دارو بگن بدی بهش و اشتباه باشه و بدتر بشه؟؟؟

اینجا میتونن واست چیکار کنن مثلا؟؟؟ چرا گذاشتی ب اینجا برسه. باید زودتر از اینا میبردی دکتر

احتمالا دخترتون ویروس هرپس رو گرفتن که همون تبخال هست
اگر کسی جدیدا تبخال زده و بوسیدتش احتمالا بهش منتقل شده
اولین مواجه باهاش به این صورت نمود داره
حتما ببریدش دندانپزشک براش درمان حمایتی انجام میدن که تسکینی باشه
ولی باید صبر کنید که دوره اش بگذره

معمولا یه قطره هست به اسم نیستاتین میزنن ...اما اگر تب کرده اونجوری شده ببر دکتر

خب باید دکتر ببرید عزیزم
علتش چی بوده

وای الهی
عزیزم چرا از اولش سریع نبردی دکتر گذاشتی بچه بدترشه و اینهمه دردبکشه

ببرش دکتر خب طفلی رو

شاید ویروس دست پا دهان باشه دقت کن ببین دست و پاشم دونه زدع یا ن در هر صورت ببر دکتر

خب چرا دکتر نمیبری؟؟؟؟

منم بچم اینجوری شده الان هیچی نمیخوره حتی شیر آب دیگه قطره نیستاتین گرفتم اونو بزور ریختم دهنش بهتر شد شبی یکم سوپ بدون نمک خورد با دهنش می‌سوخت نمیتونس بخوره می‌گفت دهنمو بشورین اکه شرایط داری از داروخونه شبانه روزی بگیر الان بده تا صبح هیچی نخوره هر دو ساعت دوساعت باید بدی بمونه تو‌دهنش تا صبح بچه حداقل یکم خوب میشه

عزیزم گریه نکن و بجای گریه و سوال تو این اپلیکیشن ببرش دکتر،یا اورژانس

حتما باید بستری شه ببر بیمارستان ۲۹ بهمن دکتر اهرچی عالیه برا ما هم همچین بود اون درمان کرد سه روزه

تبخاله
حتما ببرش دکتر گناه داره بچه
شوهر من اینجوری شده بود اصلا نمیتونست هیچی بخوره دکتر عمومی فکر کرده بود لثش عفونت کرده بهش چرک خشکن داد بدنش ضعیف شد و تبخال و آفت بیشتر
اخر رفتیم پیش یه دندونپزشک قرص داد بعد ۱۰ روز اوکی شد
بیچاره یکماه هیچی نمیتونست بخوره

هیچی بهش نده ببرش دکتر آفت گرفته خیلی اذیت کنندس دختر من گرفت سه روز بستریش کردن انشالله که نیاز به بستری نداشته باشه ولی حتما ببردکتر

ماست شیرین بهش بدع و بستنی وانیلی ....منم دخترم آفت دهان گرفت بهش دادم خوب شد بعد سه روز

اسیکلوویر بده

هرپس دهانیه

بچه منم اینجوری شد اور نبریش تا گلوش و رودهاش پر میشه

چیزای خنک ک طبع سرد دارن بده که اذیت نشه فعلا تا فردا که ببری دکتر

خب همون اول باید میبردی دکتر تا به این مرحله نرسه
احتمالا نیستاتین بده ولی حتما ببر دکتر گناه داره بچه

فعلا هندوانه سرد بهش بده تا ببری فردا دکتر

عزیزم ببر دکتر دختر منم اینجوری شده بود متورم و خونی شده بود تب هم کرده بودم بردم دکتر

سوال های مرتبط