۹ پاسخ

هیچ قرصیو سر خود نخورید اونم قرصای هورمونی

مگه کسی خودش دکتر باشه اینکار رو کنه..بازیه مگه

من حدود پنج شش ماه سر خود خوردم فعلا که هیچی .
این ماه بی بی چک یک حاله انداخت ولی نمیدونم درست یانه

من تحت نظر دکتر خوردم فقط یک دوره
رفتم سونو گفت دختر تخمدانات داره میترکه انقدر پره ولی همین امشب بچت دو قلو پسر میشه حالا من دختر میخواما ولی نشد بعد از شش ماه تازه باردار شدم

سلام من خوردم همون ماه باردار شدم

ولی بخور روز ۱۰ برو سونو اگه گفت کوچیکه روز ۱۲ برو بعد آمپول بزن توکلت به خدا باشه

من خودم خوردم کیست شد سر خود
البته مشکلی نبودا باید زودتر میرفتم سونو آزادسازی میزدم من روز ۱۲ رفتی سونو باید روز ۱۰ میرفتم

من لتروزول خوردم🥴

من خوردم دوقلو شد یکی پوچ یکی هم ایست قلبی کرد
البته با تجویز پزشک

سوال های مرتبط

مامان مامان عشقولی مامان مامان عشقولی هفته هفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری