۴ پاسخ

بایدببریش دکترتشخیص بده رفلاکس داره یانه واگه لازمه داروبده

من شیرخودمو دادم تا ۴ ماهگی رفلاکس هم داشت. وزنش کم موند بهش ببلاک ای ار میدم رفلاکسش خوب شد شیرخودمو قطع کردم

شیر خشک ای ار باید بدی

بله من میدم پپسومید همون فاموتیدین کودکان
دومپریدون

سوال های مرتبط

مامان ماهتیسا مامان ماهتیسا ۱۰ ماهگی
مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی