جنین سفالیک خوبه یا بریج از هفته ۳۲ به بعد

۵ پاسخ

سفالیک طبیعی زایمان میکنی برای بریچ سزارین میشی حالا ببین ترجیح خودت کدومه . البته تا ۳۷ هفته احتمال چرخیدن بچه هست

نرمال ترین و بهترین حالت جنین سفالیک هستش

سفالیک یعنی سر بچه پایین
بریچ یعنی سر بچه بالاست
سفالیک امن تره

سفالیک بیشتر زایمان طبیعیه اگه بقیه شرایطم‌ اوکی باشه، بریچ سزارین

اگه میخای سزارین شی بریچ اگه طبیعی سفالیک

سوال های مرتبط

مامان ❣️شاهان جون ❣️ مامان ❣️شاهان جون ❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی