من استفاده میکنم خیلی خوبه
عزیزم قیمتش پایین تره اما بی کیفیته.هم پس میده هم حتی بعد یکی دوبار ادرار بوی خیلی بدی میگیره
من گرفتم چسبش همه بازه نه خوب نیست
من برا بچه اولم گرفته بودم نم پس میداد ولی شما بچت کوچیکه حجم جیشش خیلی نیس شاید بهتر باشه
با خرید ببم به خودت ظلم کردی از بس مضخرفه
من یه بسته گرفتم خوب بود(دقیقا مثل مای بی بی طرح جدیده همونا ک ۶۸۰هستن)
اونجا چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.