پوشک ببم سبز خوبه یا نه ؟

۶ پاسخ

من استفاده میکنم خیلی خوبه

عزیزم قیمتش پایین تره اما بی کیفیته.هم پس میده هم حتی بعد یکی دوبار ادرار بوی خیلی بدی میگیره

من گرفتم چسبش همه بازه نه خوب نیست

من برا بچه اولم گرفته بودم نم پس میداد ولی شما بچت کوچیکه حجم جیشش خیلی نیس شاید بهتر باشه

با خرید ببم به خودت ظلم کردی از بس مضخرفه

من یه بسته گرفتم خوب بود(دقیقا مثل مای بی بی طرح جدیده همونا ک ۶۸۰هستن)
اونجا چنده

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس خانوم مامان گیلاس خانوم ۷ ماهگی