پوشک ببم خوبه خانما؟

۶ پاسخ

من استفاده میکنم راضیم

اره عزیزم خوبه من تا حالا ۳ بسته استفاده کردم اینجور که میگن بد نبوده

مولفیکس عالیه

نه دوتا بسته ۴۰تایی گرفتم همش نم میده

اصلا ب هیچ‌عنوان بدرد نمیخوره حیف پول بدی روش

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۳ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان گیلاس خانوم مامان گیلاس خانوم ۷ ماهگی
مامان دخترای ناز مامان دخترای ناز ۱ ماهگی