۳۷هفته به من گفت برم سنو ۳۸ هفته و۲روز زایمان کردم
فکرکنم 37هفتگی آخریش باشه من یه دونه سونو اونموقع دارم
دکترم گفت ۳۶ هفته برو
سونو 28 هفته ک بریم بعدیش چند هفته س؟
به من گفته ۳۷ هفته برم . بریچه میخواد نامه بده اگر تو ۳۷ هم بریچ باشه نامه سزارین اجباری رو میده
37هفته
۳۷ ...
دکتر من ۳۴هفتکی نوشت رفتم
من آخرین سونوم شب یکشنبه بود رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.