۹ پاسخ

۳۷هفته به من گفت برم سنو ۳۸ هفته و۲روز زایمان کردم

فکرکنم 37هفتگی آخریش باشه من یه دونه سونو اونموقع دارم

دکترم گفت ۳۶ هفته برو

سونو 28 هفته ک بریم بعدیش چند هفته س؟

به من گفته ۳۷ هفته برم . بریچه میخواد نامه بده اگر تو ۳۷ هم بریچ باشه نامه سزارین اجباری رو میده

37هفته

۳۷ ...

دکتر من ۳۴هفتکی نوشت رفتم

من آخرین سونوم شب یکشنبه بود رفتم

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۹ ماهگی