۴ پاسخ

باید الان ها دکترت بنویسه من دیروز دادم

من هر دو هفته میرفتم
از ۲۸ هفته

۳۵ هفته

معمولا یه سونو هم از همین۳۵هفته اینا میری

سوال های مرتبط

مامان یزدان♡ مامان یزدان♡ ۱۱ ماهگی