۲۴ پاسخ

واقعا چرا این گهواره علامت نمیده که پیام داری
اینهمه جواب دادین به من
هیچکدوم رو ندیدم ببخشید عزیزان
ممنون از همتون

عزیزم من تایپک زدم یسریا منو مسخرم کردن .....دخترمن هم همین بود یهو اینجوری شد از ماه 4 دکتر بردم فوق تخصص گوارش تمام ازمایشاتش تست عرق چکاب همه چیزش سالم بود شکرخدا گذشت گذشت 6 ماه بردم حتی وزن هم نگرفته بود هیچ 500 گرمم کم کرده بود .....یکی از اطرافیان گفت بچت شاید چش خورده همون شب تخم مرغ شکوندم بدجور ترکید بردمش پیش امام مسجد خودمون دعای چش نظر خوند روش بچم اروم شد خوب شد الهی شکر ......پسرم هربار بیقرار میشد میبردم خوب میشد بچه های من سفیدم هست پوستشون چشم محبت میگیره زود ......

منم درگيرم،به جز غر زدن،خواب هم نداره

منم همینم
گریه هم نیست
فقط غر
هی یه صدایی ازش خارج میشه
و اون صدا الان داره تو سرم زنگ میزنه
انقدر که اگر بیدار باشه همش در حال تکرارشه

دوتا بچه های منم همین بودن از ۴ ماه بهش یخ دارو دادم برا بیقراری خوب شد

منک دوتا دارم چی 🫠

اح بگردم ، شاید کولیک داره شربت گریپ میکسیچر خارجی بده عالیه،و اینکه از دندونش هم میتونه باشه پاراکید بده دردشو آروم میکنه.

بچه منم همین بود همش غز میزد نمی‌داشت هیچ کاری کنم از وقتی نشسته و غذا خور شد کم کم بهتر شد الان دیگه خدارو شکر خیلی بهتر شده و با خودش یکم بازی می‌کنه بهش زمان بده بعضی بچه ها به مرور خوب میشه در عوض اینجور بچه‌ها بزرگتر که بشن خیلی آروم میشن

بنظرم همه بچه های الان اینقدر اذیت میکنن هرکاریم کنی بازم گریه میکنن بیخیال باش مدلشون همینه

ببر دکتر رضا رادفر دکتروخوبیه به دختر من یه قطره داد آروم شده چن وقت بود غر میزد

عزیزم وقتی بردی دکتر گفته هیچی نیست حتما مدلش اینجوری قرقرو باید کنار بیای

تنها نیستی پسر منم همینهههه
الان یک هفتست شبا فقط گریه ساعت ۳بیدار میشه تا صبح

اگه من فهمیدم سنده میفهمی باجی
یه زمان گفتن کولیکه بعد گفتن رفلاکسه گفتن ختنه کنی اروم میشه بعد گفتن حساسیته بعد گفتن دیگ تا ۶ ماه اروم میشه بعد گفتن از دندوناشه منم هیچ لذتی نبردم اصلا نوزادیش یادم نمیاد ولی دیگ خودمو وفق دادم با این وضع

احتمال مشکل عدم تحمل لاکتوز داره قطره شو دکتر میده میلکازیم هس اسمش

یا گرسنه اس یا پوشکش احتیاج به تعویض داره یا دلش درد داره یا خوابش میاد یا دندونش میخواره دیگه باید امتحان کنی ببینی کدومه

حتما یچیزیش هست بی دلیل نمیشه

بچه منم همینه چند وقت پیش ام یه پست گذاشتم نوشتم چرا اینجوریه دائم قر میزنه و بی قراره یه نفر حرف خوبی زد گفت بپذیر که بچه ات همینطوره آروم نیست و جز بچه های قر قرو هست از اوتموقع یکم بهتر شدم واقعا توام بپذیر که قراره همینجوری باشه اخلاقش همینه

دختر منم همینه عزیزم تنها نیستی غصه نخور

بنظرم شکمشو با روغن زیتون چرب کن بعد همزمان سشوار هم بکش بعد با ی شال شکمشو ببند بعد ی ابجوش نبات هم بهش بده

برای من ک جواب بود هرشب اینکارو میکنم دیگ خداروشکر ن مشکلی داره ن غر میزنه نه گریه میکنه بی دلیل چه صبح چه شب

عزیزم یه تست حساسیت کامل بده یه چیزی اذیتش میکنه
بچه من به پروتئین گاوی حساس بود خداراشکر ۳ ماهگی فهمیدم راحت شدم از اون موقع

پسر منم همینه
حتی اگه شکمش هم سیرباشه و تازه از خواب بیدار شده باشه پوشکشم خشک باشه بازم غر میزنه
مدام اسباب بازی میدم بهش مشغولش میکنم
جدیدا میشینه یکم غر زدنش کمتر شده

دندونشه صد در صد

عزیزم بچه منم همینه

حساسیت پروتین‌گاوی نداره

سوال های مرتبط