۵ پاسخ

هر دو تا دکتر رو معرفی کن لطفا که ماهم آگاه بشیم

دقیقا همین علامه دختر من داره بردم سرما خوردگی دارو‌ده

من پسرم اینجوری بود فقط عطسه میزد دماغشم میومد رنگ سبز یا بی رنگ دکتر گفت سرماخوردگیه شربت ازبترومایسین داد بعد چند روز خوب شد

دختر منم از وقتی ب دنیا اومده بینیش میگیره بعد چن روز بود وحشتناک گریه میکرد اب دهنشم ک‌میومد دکتر بردم گفت احتمالا ویروس هست تو بدنش داره دفع میشه بعد اون دیگه اب دهنش جمع نمیشه ک میگن برای رفلاکسه الان خیلی اذیته برای اب دهن میخوام ببرم دکتر خودش

منم دخترم 10 روزگیش اینجوری شد دقیقا مثل شما یه دکتر گفت سرماخوردگیه چون زیر یک ماهه هیچی نداد
یه دکتر رفتم گفت نه این سرما نخورده اگه سرما خورده بود یا شیر نمیخورد یا تب میکرد این رفلاکس شدید داره قطره بینی داد قبل شیر دادن تو هر سوراخ بینی 2 تا بندازم بعد گفت شیب دار بخوابونش و زاویه 45 درجه شیر بده و اروغشم همیشه بگیر اینا رو رعایت کردم بعد دو روز اوکی شد

سوال های مرتبط