۳ پاسخ

نه من داشتم هنوزم دارم

فقط نذار پهلو و شکمت سرد بشه که احتمال عود میده

شن کلیه ؟ من دوتا سنگ داشتم سونو نشون ندادهبود بعد موقعی ک یهو درد شدید داشتم و رفتم بیمارستان اونجا بازم سونو نشون نداد ولی سیتی نشون داد دوتا سنگ یک میلی داری الان یکیشو دفع کردی و یکی مونده دارو هم نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان زندگیم دخترام مامان زندگیم دخترام ۴ سالگی