۳ پاسخ

ممنون عزیزم .
همیشه لباسهای گوگولی و دخترونه موهای چل گیس شده و..تنشه تنها استایل پسرونش همینه و عاشق ژست و تیپش شدم ورژن پسرونشم همینقدر جذابه برام حالا یبار تیپ پسرونه اشکالی نداره

من قربون تیپ اسپرتت بچهه جوون 🥰😘

بیشتر ک تیپ ب پسرونه میخوره😜

مبارک باشه عزیزم


من اگه دختر میداشتیم خودمو خفه میکردم با لباس های پرتنوع و گوگلی و پاپیونی دخترونه و رنگ های صورتی کم رنگ پررنگ بنفش سرخابی واااااااااای

نمیدونم شاید دختر ندارم ولی اصلا نمیتونم اینایی ک دختر دارن لباسای پسرونه تن بچه میکنن رو درک کنم قشنگه ولی لباس دختر باید دخترونه باشه پسر پسرونه

سوال های مرتبط

مامان اریانیک مامان اریانیک ۲ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی