عزیزم من پریود شدم امروز😥
منم موندم واقعا
هرچی خدابخاد
اره گلم 15خوبه تست بزنیم
من دوباره زدم کمرنگه🤣🤣
به تست خودم
من میگم 11دوباره تست بذاریم چون شک دارم😍😅
مارک تست چیه؟ خوب کاری کردی تست زدی البته هنوز زوده منم ظهرزدم 2ساعت بعدهاله داشت ن صورتی عزیزم
مبارکت باشه❤️
اره گلم بارداری
شش روز به موعدمه نزدیک غروب بود رفتم تستو گرفتم دیگه از بس عجولم همون موقه زدم چن ساعتی میشد سرکاربودم هیچی نخورده بودم اولش منفی بود هیچی ندیدم ناامید ولش کردم بعد چن ساعت برش داشتم خواستم بندازمش دوز که دیدم هاله ش مشخصه
اول حس کردم خط تبخیره اما صورتیه
درد پریودی دارم کمر درد سینه هامم خیلی سفت شده
میشه تستتوببینم گلم؟چندم موعدته؟
من ک هنوز نمیدونم باردارم یان ایشالله باهم باشیم
منوتو تقریبا با همیم
الان چن روزت مونده تا موعد
من شش روز به موعدم دل تو دلم نیست جرات ندارم تست بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.