۴ پاسخ

پسر منم همینه من ک لذت میبرم 😁😁

بخدا من مشکلم الان اینه پسر من اصلا کسی رو میبینه دیگه منو ادم حساب نمیکنه خیلی زیاد غصه میخورم

دوقلوهام اینطورن بیشتردختره

این خیلی خوبه دخترمن وقتی میریم خونه مادشوهرم ازبس دورش شلوغ میشه انگار دبگه منو نمیشناسه اینقد ناراحت مشم

سوال های مرتبط

مامان نهال👶🏻 مامان نهال👶🏻 هفته چهاردهم بارداری