والا من شب تولدش کیک و بادکنک و برف شادی اینا بردم خونه مامانم دورهم خوردیم و عکس انداختیم
چند روز بعد هم با یه عکاس هماهنگی کردم تو فضای باز با اسباب بازی هاش و ماکت کیک و عدد دو اینا ازش عکس گرفت براش هم لباس و اسباب بازی خریدم
من احتمالا براش یه تیکه طلا بخرم جشن هم ن نمیگیرم خودمون ۴ تایی یه جشن تو خونه یا هم ببرم بیرون ازش عکس بندازم
من تولد نگرفتم فقط کادو ماشین شارژی
پلاک ون یکاد داشت از کادو های زایمان گرفتم براش
زنجیر یک گرمی خریدم براش
چون گوشواره داره
تولد هم ساده فقد کیک بادکنک گرفتم ۴ نفره خودم همسرم دختر بزرگم کنارش بودیم
آتلیه هم نبردم چون بد قلقه دخترم
با گوشی عکس گرفتم
ما اسکوتر صندلی دار موزیکال گرفتیم محافظ و دستم داره خیلی خوشش اومد
من براش یه استخر توپ یه اسپیکر و یه شب خواب خریدم باتوجه به علایقش
من اتلیه بردمش فعلا یه جشن زنونه کوچیکم میگیرم
من موتور شارژی گرفتم براش
یه تولد با خانواده خودمو همسرم،اتلیه میبرمش،کادو هم یا سه چرخه یا لوپ کار
من گوشواره طلا خریدم البته این سومیه
احتمالا فقط مامان بابام بیان
سینک براش خریدم، مهمونی خودمونی دارم، میبرمش باغ خودم عکس میگیرم
من موتور برقی میخرم براش اتلیه هم میبرمش نمیدونم فقط تولد بگیرم براش یا نه
احتمال زیاد یه جشن بزرگ میگیرم کادوهم نمیگیرم چون براش یک عالمه کادو میارن و هر چیزی که خوشحالش کنع تقریبا داره
منم موندمچکار کنم
نمیدونم بچه دوساله چیزی از جشن و تولد میفهمه یا نه پارسال که یه کیک ۳ نفره خریدم با اونم نذاشت عکس بگیرم خداروشکر که کسی دعوت نکردم،
والا من دوست داشتم مثل پارسال جشن بگیرم اما شانس وسط اساس کشی هستم.کادو هم براش زنجیر. و پلاک طلا خریدیم اما اگر جشن نگیریم یه چیز دیگه میخریم اونا میزاریم سال دیگه تو جشن میدیم😂😂😂به احتمال زیاد براش یه سینک اسباب بازی و. عروسک سخنگو سارا میخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.