۵ پاسخ

الان یه مامان دیگه همینو در مورد پسرش نوشته بود همشون همین هستن اقتضای سن

سن لجبازیه تا ۴سالگی خیلی ها هم تا ۵سالگی از طرفیم کنترل احساس ندارن الان

اگه داد میزنه اروم بازوهاشو بگیرید اروم اما جدی بگین اگه مشکلی هست بگو باهم حلش میکنیم، اگه ناراحتی بیا حرف میزنیم باهم درستش میکنیم اما تو نباید جیغ و داد کنی. اینطوری من اصلا متوجه نمیشم تو چی میخوای، هم تو اذیت میشی هم من و بابا
پس بیا اروم حرف بزنیم
خیلی وقتا روی پسر من جواب میده
بعضی وقتا از چیزی ناراحته یا گرسنه اشه متوجه نمیشه داد و بیداد و گریه میکنه، وقتی باهاش حرف میزنم میگه میفهمم حلش میکنم اونم حالش خوب میشه

چون که داد میزنه گوش به حرفش میدید یاد گرفته با سروصدا کاراش رو انجام بده

لجبازن و جیغ جیغووو
منکه دیگه رد دادم😮‍💨

پسر منم همینه. ما هم اصلا داد نمی‌زنیم

سوال های مرتبط