۳ پاسخ

شاید خیلی ها بخندن بهم. ولی اعتقاد من می گه اون بچه قسمتش موندنه. خدا می خواد بمونه

من با نه تا قرص سقط کردم

من ۱۰تا سایتوتک. کلی دمنوش و زعفرون و دارچین خوردم سقط نشد.بعضی قرصا تقلبیه

سوال های مرتبط

مامان دو عشق مامان دو عشق ۴ سالگی