۹ پاسخ

خواهر تو این شرایط همون ی دونه رو سرو سامون بدی هنر کردی

دوستان حتما آمادگیشو داره که می‌خواد بچه دوم ،عزیزم ایشالله خدا بهت یه دختر بده خدا هر جی بده سالم باشه عاقل باشه خوشحال باشه خوشبخت باشه بنظرم جنسیت مهم نیست ولی ایشالله هر چی دلت می‌خواد اون باشه ‌صلاح باشه

تو این اوضاع جنگ همون یه دونه پسرتو بچسب
دختر بیاد ک‌چکار کنه؟ غربتتو‌ عوض کن

دعا کنین چندساله دیگه اگه خواستم بچه دار شم پسر بشه.دوتادختردارم فرشته ان احتیاج هرخونه ای دختر داشته باشه خیلی خوبه

انجام کلمه به کلمه ی این متن رو من نوشتم😊

تو این دوره زمونه یکیو به جایی برسونیم شاهکار کردیم حالا همه تو گهواره دومی رو دارن میارن یا تو اقدامن یا میخان اقدام کنن 🤐😑🤣

آمین 💚 انشالله که خدا صدای قلبتو میشنوه وبهت یه دختر خوشگل میده😘
انشاالله خدابه منم یه بچه دیگه بده دوس دارم دخترم یه آبجی یا داداش داشته باشه

منم دوس داشتم دومی دختر باشه ولی پسر شد انشالله هر چی ک هست سالم و سلامت باشه

انشالا ک خدا صداتو میشنوه یه گل دختر بهت میده😍برای منم دعا کن منم دختر دوست دارم،دختر ک باشه مادر غمی نداره

سوال های مرتبط