۲ پاسخ

4 ساعت یا بیشتر هرموقع تب کرد

هر چهار ساعت تب بالا
سعی کن یک یا دوبار بزتی چون اسهال میشه تجربه شخصیم
البت بهترین چیز برای کنترل تب مخصوصا در خواب همون شیاف

سوال های مرتبط

مامان تیاراورادمهر مامان تیاراورادمهر ۲ سالگی