۴ پاسخ

پسرمنم همینطوریه .مثلا دارن حرص میخورن 😁به پسرم میگیم حرص نخور همینکارو تکرار می‌کنه آخرشم می‌خنده

پسر منم

اره پسر منم گاهی اونطوریه داره احساساتشو تخلیه میکنه😂😂

سلام یبوست نداره؟

سوال های مرتبط