اخییی عزیزم خوا حفظش کنه چقدرنازه
منم حتی الانم بعضی وقتا پسرمو قنداق میکنم چون دستاش نمیزارن بخوابه😁
دستاش حداقل آزاد کن اینجوری گنا داره ازیت میشه
تروخدا جلگرم کباب شد یکم شلتر ببند قنداقش رو
کم قنداق میکنم ولی وقتی قنداقه راحت میخوابه
منم دخترم با قنداق راحت میخوابید
مگه نمیزاری داخل تعده؟چرا قنداق من از وقتی میزارم تو تعده قنداق نمیکنم
وای دست دختر من ی حوچولو زیر لحاف موندنی جیغ میزنه زور میزنه کدستشو دربیاره از زیر لحاف
عافیت باشه جوجه.عزیزجان هواگرمه بازش کن گناه داره بچه زبون بسته
عافیتش باشه وقتی انقدر راحت خوابیده پس دوست داره قنداق رو ، خدا حفظش کنه برات عزیزم 🩷
واییییی من دلم میسوزه وقتی بچه قنداقع
ای ننه از قیافش معلومه چقد راحته خوب کاری کردی عزیزم من دخترمو موقع خاب تا 3 ماهگی قنداق میکردم راحت میخابید اگ دوس نداشته باشه قطعا گریه میکنه
☹️من خفه شدم
دستاشو نبند عزیزم
بچه دوماهه دیگ نیازی ب قنداق نداره تا ۴۰روزگی میگن ببندید ک من همونم نبستم دخترم خیلی ورجه وورجه میکنه اذیت میشد گریه میکرد
عزیزم،ولی سفته انگار بستنش😍😁
وای چرا بچه رو اینجوری کردی اخه
مگ اهد بوقه خواهر 🫠🫠🫠
عافیت باشه
من اگه دست دخترمو بگیرم خودشو جرواجر میکنه چ برسه ب اینکه ببندمش😁🩷
خدا حفظش کنه❤️
چرا بچه رو بستی گناه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.