۷ پاسخ

عزیزم اگه شیر میخوره پی پی میکنه بیقراری نمیکنه و فقط عطسه و خس خس سینه داره اون طبیعی هس برا نوزاد، دکتر بچه‌م تو بیمارستان بهم توضیح داد گف مجرای تنفسی بچها فوق العاده ضعیف هست از لوله داخل خودکار باریک تره تا این بیاد شکل خودش رو بگیره ممکنه بچه خس خس کنه و گرفتگی احساس کنی ک با استفاده از یه قطره بینی تو بینیش میریزی خودش قشنگ شستشو میده ،عطسه هم کاملا طبیعیه و نگران کننده نیس گف گاهی مادرا فکر میکنن بچه سرماخورده و دنبال درمان میرن درحالی ک بچه مشکلی نداره

خیلی کم هم شیر میخورد بابت بغلش میکردم و تو راه رفتن شیر بهش میدادم ، خیلی بی قرار بود .

پسر من از ۵یا۶روزگی اینجوری بود چند بار دکتر بردم گفتن برا رفلاکسه هنوزم همینجوریه باز چند روز پیش بردمش دکتر گفت سرما نخورده برای اینکه شیر میخوره میره پشت گلو باعث خس خس میشه

پشت هم عطسه. داشت و بینیش میگرفت و خر خر می‌کرد . از اونطرف هم گاهی سرفه می‌کرد

شیر نمیتونن بخورن قورت نمیده مدفوع خلطی یا سبز

دقیقا منم سرماخورده بود ، دکتر گفت علایم رفلاکسه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️یه هفته ازیترومایسین و سیتریزین و قطره بینی مصرف کردم براش ، خداروشکر بهتر شد

بینیش گرفت. یکم تب کرد. سرفه. اتسه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی