منم میدادم واقعا تاثیر داشت
پلارژین ایورامی میدادم تاثیری نداشت اینو ک دادم خداروشکر بهتره
آره من میدم
دختر منم سرفه خشک داره فقد هر هشت ساعت یه سیسی میدمش خوب میشه
این یه شربت گیاهیه.برای سرفه
من هر ۸ ساعت دو و نیم سیسی به دخترم میدادم.
سرفه خشک داره یک هفته هست سرما هم نخورده این خوبه براش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.