۵ پاسخ

ببر حموم بزار با آب بازی کنه.حالش کاملا خوب میشه..البته من ایبوپروفن بهش میدادم.بچه خیلی تب داشت و لج داشت.پادرد شدید..خیلی اذیت بود.دیگه شب بردمش آب بازی کرد خوابید حالش فردا خوب خوب بود فقط یکم پاهاش درد میکرد

دخترمنم روز خوب بود

منم امروز واکسن دخترمو زدم خیلی تب داره شیاف زدم 😭😭😭بد چندساعت بدازشیاف استا بدم؟

وای من فردا باید بزنم واکسنشو
از استرس خوابم‌نمیبره

دختر من تب نداره ولی معلومه درد داره

سوال های مرتبط

مامان vihan مامان vihan ۲ سالگی