لعنت به واکسن ۱۸ماهگی 😓

۶ پاسخ

سخته؟🤕

پسرمن صبحش که زدم خوب بود تو خونه بازی کرد بعدش که خابید و بیدارشد وای که چه گریه میکرد پاهاشو زمین نمیزاشت شبش کلی بالا آورد ولی دیگه تو خواب اذیت نکرد شربت بروفن دادم با استا تبم نکرد فرداش پاهاشو روزمین میزاشت ولی بازم بهونه گیری میکرد بعضی بچها تا۳روز تب و پادرد دارن ولی خداروشکر این فرداش خوب شد شماهم حتما بروفن بده بهش دردو آروم میکنه

من از الان استرسش رو دارم

زدی؟ چطور بود

چرامن شنیدم راحته

چرا چیشده

سوال های مرتبط

مامان پِسرم🐣 مامان پِسرم🐣 ۱ سالگی
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۱ سالگی