اره گلم چرا نزنیم واکسن ها جزو واجبات رشد کودک ماست منکه جرئت نمیکنم نزنم به شما هم توصیه میکنم مراقبت وواکسن هارو جدی بگیرید اخه همه ماها هم این دوره رو گذروندیم
من زدم
خیلی هم استرس داشتم به خاطر واکسن ۱۸ماهگی ولی خداروشکر محمد اصلاااا یت نکرد تب هم نکرد
ولی مرتب بهش پاراکید دادم و باهاش بازی کردم تو خونه زیاد قدم زدیم که پاش زیاد اذیت نکنه .
اولو اخر باید بزنیم مجبوریم با ۵دقیقه گریه بچه ادم چیزی نمیشه ولی بدنش ایمن میشه ۵دقیقه بعد واکسن گریش یادش میره
بعد واکسن زدن میتونی پیاده روی کنین یه تنقلاتی ابمیوه براش بخری که یادش بره یا یه اسباب بازی کوچیک که سرگرم شه باهاش
فقط روز اولش سخته مث بقیه واکسنا
ولی خوب مسلما الان بزرگ شدن میفهمن بچه خودش میترسه دختر بزرگم وقتی زدم بعد دو روز گریه یا تب نداشت ولی میترسید که پاش بزاره زمین یه پاش بالا نگه میداشت بعد بردیمش خانه بازی درست شد ترسش ریخت
مجبوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.