۵ پاسخ

منم بد۳۸روززدم

منم ۴شنبه باید بزنم اما سرماخوردست نمیزنم فعلا....مشکل خاصی نیس تو این چن روز....ی عده بودن بعد دوماه واکسن زدن بخاطر نبود واکسن

نه نداره

من فردا میبرم

نه بابا
منم نزدم

سوال های مرتبط