خانوما شکم امشب همش درد میگیره ول میکنه چکار کنم خطر داره

۷ پاسخ

منم دو روزه درد دارم خفیفه ولی امشب محسوس تر شد گرفته س زیر دلم
چاره ش یک استراحت و دوم پروژسترونه من شیاف و آمپولشو میزنم ولی نمیدونم چرا کفاف نمیده

ما بهش میگیم ماه درد

منم همین طورم مخصوصا زیر دلم

اره دیگه اگه درحد چند دقیقه باشه و خوب بشی ماه درده ولی اینکه میگی همش داره میگیره ول میکنه خطرناکه انقباضه زایمان باید سریع بری بیمارستان جلوشو بگیرن

فک‌کنم‌طبیعه

فردا برو ان اس تی بده شاید انقباضه

منم از دیشب درد داشتم

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان آرین کوچولو💙 مامان آرین کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری