منم دو روزه درد دارم خفیفه ولی امشب محسوس تر شد گرفته س زیر دلم
چاره ش یک استراحت و دوم پروژسترونه من شیاف و آمپولشو میزنم ولی نمیدونم چرا کفاف نمیده
ما بهش میگیم ماه درد
منم همین طورم مخصوصا زیر دلم
اره دیگه اگه درحد چند دقیقه باشه و خوب بشی ماه درده ولی اینکه میگی همش داره میگیره ول میکنه خطرناکه انقباضه زایمان باید سریع بری بیمارستان جلوشو بگیرن
فککنمطبیعه
فردا برو ان اس تی بده شاید انقباضه
منم از دیشب درد داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.