۵ پاسخ

توی بارداری موها توی فاز ریزش نمیرن بخاطر سطح بالای هورمون ها ولی هر فولیکول مو یه عمری داره در نتیجه بعد از زایمان این موها باهم میریزن

منم امروز رفتم کوتاه کردم

واااای منم شدیددددد شده قبل بارداری ریزش داشتم تو بارداری خیلی خوب شدم حتی یدونه ام نمیریخت الان‌داغونم باز

از کی گرفتی

خب چرا مکمل نمیخورید

سوال های مرتبط