۱۴ پاسخ

کلا کوتاهشون کن من همین کار کردم دیگه نریختن

اکثرا مامانا اینجورین قدیما میگن بچه که مادرو میشناسه موهای مادر میریزه 😁😁😁

کلسیم روزی ۲ تا
مارک بونارکو یا کالمرز بخور

من سر همین ریزش مو کوتاه کردم موهامو

عزیزم تا پنج ماهگی همینه هرکاریم کنی فایده چندانی نداره
کم کم خودش ریزشش کم میشه الان من دیگ ریزش ندارم دوسه ماهه ولی قبلش کف سرم پیدا بود

نترس منم کلی از موهام ریخته هیچ شامپویی تاثیر نداره بعد از ۶ ماهگی کم کم بهتر میشه و در میاد

منم 😭😭😭 هربار شونه میکنم عکس میگیرم ینی خودم وحشت میکنم از این همه ریزش کف کلم قشنگ معلومه دارم کچل میشم افسردم کرده

آهن و زینک بخور عزیزم تو دوران شیردهی ریزش مو طبیعی متاسفانه کم کم درست میشه

شامپو آبی رنگ بیوکسین بزن

عزیزم من دکتر پوست و مو رفتن اول آزمایش دادم ازمایشم خوب بود گفت حتما قرص آهن بخورم مکمل و شامپو و اینا هم داد خوب شدم

در میاد دوباره

من که تو حمام وحشت میکنم.کچل شدم رفت😅

منم همینطور هرکی میبینه وحشت میکنه😭😢

عزیزم من شیر نمی‌دم همه جور مکملی هم خوردم اما از سه تا شش ماه بعد زایمان میگن موهایی ک تو بارداری تو فاز خواب رفته همش میریزه

سوال های مرتبط