۲ پاسخ

وای من دیگه مویی تو سرم نموند😭😭😭

ریزش مویی که برای زایمان و شیردهی باشه دوره داره معمولا از ۶ ماهگی کم کم بهتر میشه.ولی حتما مکمل ها رو بخور یه آزمایش هم بده.ممکنه تیرویید یا چیز دیگه باشه

سوال های مرتبط