اوایل با قطره چکان الان دو هفته ای هست با لیوان…یادمیگیره نگران نباش با لیوان کم کم بهم شده یهو زیاد اب نده بپره گلوش
با شیشه یا لیوان
کم کم بدبش عادت میکنه
با لیوان
من با قطره چکان میدم ولی دوست داره بالیوان بخوره همش میپره تو گلوش بالیوان
با قطره چکان
با شیشه ک نمیخوره اصلا با لیوان هم نمیتونه
من لیولن ۳۶۰ درجه هم دیدم
استفاده نکردم نمیدونم چقدر به درد میخوره
اونم یه تحقیق کن ببین شاید خوب بود
با لیوان
از من قشنگ تر میخوره😂
من با شیشه شیر خودش بهش آب میدم
سرنگ یا شیشه شیر
اکثرا با قطره چکان، بعضی اوقاتم با شیشه شیر
با شیشه
با لیوان و شیشه شیر
با سرنگ با لیوان میدم نمیخوره بلد نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.