من بیمارستان تامین اجتماعی میرم با بیمه هیچی کلا رایگان
از ۳۶.۳۷به بعد فک نکنم نیاز باشه بچه بره تو دستگاه چون کامل شده رشدش
دولتی مثل قبلا فکر نکنم باشه هزینه هاش رفته بالا سزارین دوم بودم با بیمه سلامت شد نزدیک 20 و خوردی خرج بیمارستانم بخصوص سال 405 بیشتر هم شده
بچه من 37 هفته و 4روز دنیا اومد وزنشم خوب بود دستگاه هم نرفت از الان به این چیزها فکر نکن استرس میاد سراغت
دولتی باشه هیچی یا خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.