خانمها اگر بچه دستگاه بره چفدر هزینش مثل شبی چقدر

۵ پاسخ

من بیمارستان تامین اجتماعی میرم با بیمه هیچی کلا رایگان

از ۳۶.۳۷به بعد فک نکنم نیاز باشه بچه بره تو دستگاه چون کامل شده رشدش

دولتی مثل قبلا فکر نکنم باشه هزینه هاش رفته بالا سزارین دوم بودم با بیمه سلامت شد نزدیک 20 و خوردی خرج بیمارستانم بخصوص سال 405 بیشتر هم شده

بچه من 37 هفته و 4روز دنیا اومد وزنشم خوب بود دستگاه هم نرفت از الان به این چیزها فکر نکن استرس میاد سراغت

دولتی باشه هیچی یا خیلی کم

سوال های مرتبط