بیشتر مایعات استفاده کن و بخور بگیر زود خوب میشی ایشالله
اب نمک قرقره خیلی زیاد و ابلیمو عسل در شروع سرماخوردگی عالیه
سرماخوردی باید بری دکتر .همه چی که نمیتونی بخوری.خود دکتر باید دارو بده
فقط مایعات و استامینوفن ساده هر ۶ساعت
اگه گلوتم درد میکنه دیفن هیدرامین قرقره کن
اگه خیلی چرک کرده قورت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.