شیاف دیکلوفناک ۵۰بزن نصف
پسر من تقریبا ۴ روز درگیر تب بود ...فکر کنم ویروس جدیده.من همش پروفن میدادم و یه زیر پوش خیلی نازک نخی تنش میکردم ...انشالله زود خوب شه
دستمال رو با آب ولرم مرطوب کن بکش به شکم و پاهاش، با گلاب هم مرطوب کنی بهتره..
به جورابشم میتونی الکل اسپری کنی و پاش کنی، به من گفته بودن به کف پاش الکل بزن ولی من ترسیدم یهویی تبش بیاد پایین اذیت شه نکردم..
شربت پروفن هم خیلی زودتر از استا تاثیر میذاره بنظرم..
میتونی توی وان آب ولرم رو به گرم هم بنشونیش و کم کم (کاسه کاسه)آب رو سرد کنی..
شربت پروفن داری؟ پنح سی سی بدع
اگه قطره استا تاثیر نداره شیاف بذار پاشویه کن
پوشک شم باز کن
کف پاش پیاز بذار
اگه نیومد دیگه ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.