۷ پاسخ

من سر دخترم حس مدفوع داشتم رفتم هی زور زدم آخرش دردم گرفت

برو بیمارستان وقت زایمانته

بالا اوردن خوب نیست حتمابروبیمارستان

نمیدونم اما گوگل خوندم بالا آوردن ماه اخر نشانه زایمانه
مخصوصا حس مدفوعم ک داری
البته یخورده ام فک کن ببین چیزی نخوردی ک بهت نساخته باشه؟

احتمالا انقباض داری

اگه دردات بیشر شده برو بیمارستان

حس مدفوع احتمال زایمانه،برو بیمارستان ی ویزیت بشی

سوال های مرتبط