۴ پاسخ

قرص جلوگیری دزوسپیتیوعالیه ازپنج مریضیت شروع کن به خوردن مرتب دیگه هرشب بخور معجزه اش میبینی

عزیزم از بعد ۶ ماهگی کوچولوت میتونی هر مدل قرص جلوگیری بخوری موردی نداره تو شیردهی هم

لاینسترنول

دیگه بعد از 6ماهگی میتونی بخوری اکثرا رو رفتی داروخانه به یه قرصی بده که بتونم تو شیردهی بخورم

سوال های مرتبط