۴ پاسخ

۳۸ که کامل شد

من ۳۷ هقته ۴ روز سزارین شدم

فعلا یه دکتر ۳۷هفته و۶روز داده ولی من پیشش نمیرم

کسایی ک دیابت دارن نمیتونن طبیعی زایمان کنن؟

سوال های مرتبط

مامان آیسوجون وتودلی مامان آیسوجون وتودلی ۱۰ ماهگی