ببین این مشکلی ندارد منفیه یا مثبت

تصویر
۹ پاسخ

تو ازمایشت اصلا بتا نگرفته باید توشBTA میشد که رنجش یا مثبت منفیش و بگه که نگفته دکترت گفتی ازمایش بارداری میخوای؟!

این ازمایش حاملگی نیست گلم

گروه خونیتم Aمثبته

آزمایش حاملگی نیست. آزمایش خون و ادراره. تیروئید داری تو ادرارتم خون دیده شده

آزمایش بتا هس

اصلا آزمایش حاملگی نیست

اینم هس بگین حامله م یا ن

تصویر

چرا این آزمایش و دادی

تیرویید داری، منفی یا مثبت چیشو میگی؟

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی
مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۱ سالگی
مامان رستاجون مامان رستاجون ۲ سالگی
مامان 🐻arisha🍭🧿 مامان 🐻arisha🍭🧿 ۲ سالگی
مامان یه گل پسر مامان یه گل پسر ۱۴ ماهگی