تو ازمایشت اصلا بتا نگرفته باید توشBTA میشد که رنجش یا مثبت منفیش و بگه که نگفته دکترت گفتی ازمایش بارداری میخوای؟!
این ازمایش حاملگی نیست گلم
گروه خونیتم Aمثبته
آزمایش حاملگی نیست. آزمایش خون و ادراره. تیروئید داری تو ادرارتم خون دیده شده
آزمایش بتا هس
اصلا آزمایش حاملگی نیست
اینم هس بگین حامله م یا ن
چرا این آزمایش و دادی
تیرویید داری، منفی یا مثبت چیشو میگی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.