۸ پاسخ

ببخشیدا ری..... دم توشون، من رفتم بند انداز بخرم یارو بزور ازینا بهم داد اصلا ب درد نمیخوره فرقی با ژیلت نداره از ته در نمیاره دوروز بد جاش بلند شده، فقط برا زیر ابرو وسط دوابروها خوبه

من دارم فقط تو مواقع ضروری ک وقت ارایشگاه ندارم استفاده میکنم فقط جون دوروز بعدش. از تیغ بدتر درمیاد خیلی مشکی و تیز 🥲 بند انداز برقی هم دارم برای کنار ابرو ها وبین ابرو پیشونی کنارای صورت خیلی باید حواستو جمع کنی سیبیل هم نزدیکای بینی رو نمیتونی خوب باهاش تمیز کنی

من براى پشت لبم استفاده ميكنم
راضيم
به گفته دوستان سطحى برميداره ولى خوب چيز راحتيه من كه تو كيفمه هر جا نيازه استفاده ميكنم

برای مسافرت خوبه

مال وقتایی خوبه نتونستی بری اصلاح و میخای بری جا مهم

مثل ژیلت عمل میکنه سطع هی برمیداره

داداشم برا کادو خریده،ولی یبار استفاده کردم،فک میکنم زیاد تمیز نمیکنه

آره خوبه فقط من واسه پشت لبم استفاده میکنم
وگرنه کل صورت سیاه میکنه

سوال های مرتبط