۱۱ پاسخ

وزن تولدش 2820بود 36هفته به دنیا اومد

ن خیلی هم خوبه

کم نیست عالیه

دختر من ۵۸۰۰ بود گفتن خوبه🤦‍♀️🤦‍♀️😶

نه کم نیس

وزن تولدشو باید ببینی خب
هرماه ۸۰۰ تا ۱۲۰۰باید وزن بگیرن

میخوای بترکه. خوبه ماشالله

نه نرماله پسر منم ۷ بود الان چند روزه دیگه پنج ماهش کامل
میشه ۷ ونیم شده

فکر میکنم ۴ ماهه باید وزنشون دو برابر موقعی باشه که بدنیا اومدن

نه عزیزم نرمال نی نی من6900بود وزنش چیزی نگفت

بستگی به وزن تولد داره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 💕 مامان ماهلین 💕 ۱۴ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی